Матеріали до тижня англійської мови

 

Розважально-пізнавальна гра “I know English better.”

для учнів 3 класів

Мета та завдання:

- створити позитивну мотивацію до вивчення англійської мови;

- повторити та закріпити вивчений матеріал;

- вчити дітей колективній діяльності, співпраці.

Такі конкурси можна проводити як в кінці чверті або в кінці року, так і в кінці вивчення будь-якої теми. Молодші школярі із надзвичайним задоволенням беруть участь у них.

„Подорож” проводиться з учнями 4 класів. Всі учні – пасажири потягу, який рушає в подорож до англійської мови. Кожна група учнів займає свій поїзд, який зупиняється на різних станціях. Діти самі обирають розпізнавальні знаки для себе, але в кожній групі є машиніст “driver”, який проводить свою групу по станціях. Для того, щоб поїзди „не потрапляли в аварійні ситуації” на своєму шляху, кожна група отримує маршрутний лист “train table”, в якому вказано маршрут кожного поїзда, назви станцій та порядок руху. В ньому також вказано час зупинки, кількість отриманих балів.

Хід гри

Teacher: Dear friends, today you are passengers of these trains. We are going to travel to English. The trains are leaving. Good voyage! See you later!

Station 1: “Musical”

Відгадайте мелодію та заспівайте пісню англійською мовою. (використовуються пісні, які вивчалися раніше: “What is your name?”, “I see green, I see yellow”, “I am a pupil”, “Hello, how are you?”, “Head and shoulders”, etc.) На цій станції відповідальними є вчитель музики та учнів старших класів, які пропонують музику без слів, а діти згадують та виконують її англійською мовою. Якщо їм не вдалося вгадати пісню, пропонується інша мелодія.

Station 2: “Phonetics”

Прочитайте слова в транскрипції.

Наприклад: [spu:n], [tri:], [plein], [faiv], [sta:], [kwi:n], [fa:m], [bo:l], [blu:], [boks]

Station 3: “Reading”

Перевіряється техніка читання (кількість слів за одну хвилину). Один з учнів, обраний командою, отримує лист зі словами або з текстами. Учню дається одна хвилина на підготовку, потім він зачитує запропонований матеріал. Підраховується кількість прочитаних слів за одну хвилину і виставляється така ж кількість отриманих балів у маршрутний лист.

Наприклад: Ship, egg, bus, book, queen, star, horse, name, sit, yes, mug, cook, feed, park, port, cake, stone, little, bench, jump, good, sheep, farm, floor, plate, nose, big, bell,

sun, wood, lake, bone, fish, pen, tulip, pupil, that, thеse, moon, bird, purse, king, morning, yellow, weak, beak, ball, day, boy, out.

Якщо учень завершив читати слова, а вчитель його не зупиняє, він починає читати запропонований матеріал з початку.

Station 4: “Poetical”

Розкажіть вірш англійською мовою.

Station 5: “Grammatical

І. Поставте правильні форми дієслова to be (am/is/are)

ІІ. Знайдіть і виправте помилку

1. I …a pupil. 
2.
 You … from England. 
3
. My dad … tall and strong. 
4
. My mum … very good. 
5
. This dog … fat. 
6
. We …big. 
7
. Pete and Bob … students.

1. Ann and Mike is pupils.
2
. We English are.
3
. I have five book.
4
. They has two stars.
5
. What is your names?
6
. I see one dogs.
7
. Pete run in the park.

Station 6: “Lexical

Продовжити перелік слів за темами (усно):

1. dog … 2. red … 3. read …

Можна приготувати малюнки за темами та запропонувати пограти у „Відгадай слово” або інші ігри на повторення лексики.

Station 7: “Riddles”

1.      I live in a hot country. 
I am big. 
I give people milk. 
I have a hump ( 
горб) on my back 
What am I? 
(a camel)

2.      The teachers writes 
On me with chalk, (
мел)
My face is black,
I cannot talk, 
What am I? 
(a blackboard)

Station 8: “Dialogue

Бесіди за темою „Знайомство, „В магазині”, „В зоопарку”

Station 9: “Conversation”

Складіть розповідь за малюнком.

Наприклад: “I see a dog. Its name is Rex. Rex is big and good. It is red. Its nose is black. The dog is under the desk. It’s a good dog. This is its bone. Rex is happy. I like the dog.

Station 10: “Crossword

Знайти 10 слів, що позначають кольори (можна використати будь-який кросворд за темою).

k

r

e

d

a

j

l

a

y

d

b

b

r

o

e

k

s

g

r

e

y

l

r

f

g

r

e

e

n

m

l

c

a

o

k

i

g

a

t

b

v

l

p

c

w

b

l

u

e

n

n

b

o

i

k

n

i

g

z

j

n

g

y

w

n

i

f

q

c

w

h

s

t

e

o

k

p

 

Тема заходу: Вікторина « Знавці англійської мови » (6 клас)

 

Мета: закріпити і перевірити знання учнів з тем «Моя сім` я», «Свята», «Шкільне життя», «Харчування», «Тварини».

Розвивати мову, пам’ять, мислення, логічне мислення, швидкість, діалогічне мовлення, уяву, творчість.

Виховувати цікавість у вивченні англійської  мови, естетику мови й мовлення в англомовній атмосфері, дружні відносини в колективі

 

Plan

І Організаційний момент

Т: Hello children!!! Hi, everyone!!! Are you OK?  How are you today?

Today pupils will compete in knowing English. We have got two teams. They must present themselves.

 

1 завдання

T: The first task is to present your team, your emblems and your motto.

(представляють команду, емблему, девіз)

 

2 завдання

T: Your second task is guess the word according to the explanation.

(вгадати слово (предмет) за поясненням)

 

Morning—it is time, when you get up

Ice-cream - it is cold and frozen, it can melt, children like to eat it

Book—you can read it

Summer - it is a favourite season of all children, when they don’t need to go to school

New Year—it is a holiday, means the beginning of  year

Computer game—it is a game on computer

Subject—pupils learn it at school

Teacher—this person teaches pupils at school

Blackboard- pupils write with a chalk on it at school

Winter- it is a cold season

Summer holidays - they last two month, it is a favourite period of all children

Traveling - it is a visiting of different countries

Flower—it is very beautiful, it can be of bright colours, it smells wonderfully

Yesterday—the previous day

3 завдання

Name the odd word.

   Для кожної команди звучить чотири слова, серед яких він має назвати зайве.

 Spring- winter- January-summer

 Red- blue- big- pink

 April- May- Sunday- December

 Juice-milk- tea-salad

 Desk- chair- table- room

 Father- sister- aunt- neck

 Hand- head- dress- face

 tennis- volleyball- basketball – swimming

 bread- meat- water- sausages

 potato- apple- carrot- tomato

 strawberry- pine-apple- banana- apple

 Monday- Saturday- Friday- July

 Meat- cheese- sour cream- butter

 Dog- cat- cow –tiger

4 завдання

Each team has to remember as many words as they can. 

Кожній команді на розносі кладуть на стіл 5 предметів. Наприклад:

1)лінійка                                            2)книга  

     пенал                                                  квітка

     олівець                                               гумка  

     іграшка – слоник                              ручка

     зошит                                                 іграшка – заєць

   Протягом 10 сек. команда  ознайомлюється з предметами.

   Через 10 сек. ведучий забирає розноси з предметами, і кожна з команд повинна по пам’яті назвати всі свої предмети.

    Команда, що назвала всі предмети без помилок одержує 1 бал.

    Якщо обидві команди не помилилися, то обидві команди одержують по 1 балу. 

 

5 завдання

Your next task is to complete the words from the letters.

But you will do it without your captains. They will have another task. They have to translate the words.

 Учні з літер збирають слова, а капітани команди перекладають слова за 1 хвилину

 

Школа     англійська    говорити     парта     свято     канікули

Шоколад   готувати    запах     пиріг     кухня    смачний    будинок    зелений чай     море    книга    переклад     люди    родичі     сім’я     цукерки    овочі    друг    однокласник  вечеря     обід     напої    правильна їжа     вода    кімната    мити посуд     прати     пилососити   домашній улюбленець     клітка   допомога   кролик     гра   запитання    дитина    дружна сім я        

Активний    талановитий     столиця     країна    велике місто     містечко    традиції     обличчя     хобі     вік      щасливий    здоровий   біг спорт     стрибки    читання    яблуко     помідор   програма    оповідання     музика    початок      кінець  малюнок   книжка     парасолька    дощ      історія   день народження    подарунок     відповідь      святкування   світ    населення      територія      правила    вихідний     цікавість     прикрашати     ліс    наклейки   колекція

6 завдання “Crossword”
Find 8 colours in the crossword

Знайти 8 слів, що позначають кольори

k

r

e

d

a

j

l

a

y

d

b

b

r

o

e

k

s

g

r

e

y

l

r

f

g

r

e

e

n

m

l

c

a

o

k

i

g

a

t

b

v

l

p

c

w

b

l

u

e

n

n

b

o

i

k

n

i

g

z

j

n

g

y

w

n

i

f

q

c

w

h

s

t

e

o

k

p

 

Round. Relaxation      Show that you are:

Flying. Running. Playing basketball. Thinking. Having lunch. Getting up. Singing.  Jumping.  Sleeping. Playing the guitar.  Playing the piano.  Washing. Cleaning your teeth. Playing snowballs.  Listening to the teacher. Smiling.

                                                         7 завдання

Read the words from every line. Take the first letter from the first word, the second – from the second, the third – from the third, the fourth – from the fourth. Read the word.                     Garden, bird, fire, ball – (girl)

                               Letter, dad, camel, soup – (lamp)

                                 Dog, bed, listen, bank – (desk)

                               Tall, dog, down, tennis – (town)

                               Nine, cock, lesson, cake – (nose)

завдання

You have to find and write the verbs. Знайти дієслова і виписати.

RUN   SUN  DAY   WASH    SING    SONG    SIT   CAT  RAT   GO    WRITE    DOG    POST    EAT    DO    PIG   READ    BOY    PLAY 

 Відповідь: wash, run, sing, write, eat, go, sit, do, read, play.

 

завдання

Each team has to write the correct word. Кожна команда повинна вибрати і написати правильне слово.




 

10 завдання

Each team choose animals in chain and name them.

(Elephant, tiger, lion, dog, cat, goose, kangaroo, horse, pig, ship)

 

If you have time you can use the riddles.

Riddles   (загадки)

 

What does a cat have that no other animal has?

- Kittens.

 

What has two heads, four eyes, six legs, and a tail?

- A cowboy riding his horse.

 

What always sleeps with its shoes on?

- A Horse.

 

What is as big as an elephant, but weighs nothing at all?

- The shadow of an elephant.

 

What is found over your head but under your hat?

(Your Hair)

 

Look at my face and you see somebody

Look at my back and you see nobody.

(A mirror)

 

We have legs but cannot walk.

(Tables/Chairs)

 

What belongs to you, but is used more by your friends than by

you?–Your name.

 

This is a word which rhymes with cat,

It goes on your head because it's a HAT.

 

I'm useful for journeys when you're going far,

I need lots of petrol because I'm a CAR.

 

You'll find us near ponds or sitting on logs,

We jump and we croak because we are FROGS.

 

 

This is a word which rhymes with up.

You can drink out of me bcause I'm a CUP.

 

This is a word which rhymes with bake,

I'm nice to eat because I'm a CAKE.

 

This is a word which rhymes with spoon,

I shine at night because I'm the MOON.

 

A neverending circle, a bright shiny thing,

It's on my fourth finger because it's a RING.

 

Summary

Summarizing the tasks and points. That team which will have more points is the winner.

 

Підводимо підсумки вікторини, нагороджуємо переможців!


 

Виховний захід для учнів 6 класy

The Club of Cheerful and Quick-witted Fellows

Мета та завдання:

-          узагальнити та закріпити вивчений матеріал;

-          розвивати пам’ять та увагу учнів;

-          розширювати світогляд школярів;

-          зацікавлювати учнів до вивчення англійської мови;

-          виховувати почуття відповідальності, взаємоповаги та співпраці.

Хід конкурсної програми

Ведучий: Hello, boys and girls! We gathered here to find the most cheerful and quick–witted team. Look, we have two teams: “Girls” and “Friendly”. Now let me introduce our jury.

Привіт всім! Ми зібралися, щоб визначити найвеселішу та найкмітливішу команду. Перед вами дві команди: “Girls” и “Friendly”. А зараз дозвольте представити наше журі( Представлення членів журі) 

- Our first competition is greeting. Наш перший конкурс „Привітання”.

1. Команди розказують про себе за наступним планом:

1) Name
2) Age, appearance
3) Favorite subjects
4) Hobby
5) Favorite sport
6) Favorite animals
7) Favorite meal

Ведучий:

I love learning English,
I can read,
I can write,
I can speak English, too,
I love learning English,
And what about you?

Наш наступний конкурс – розминка.

2. Кожен учасник команди вибирає картку із завданням та виконує його. Йому можуть допомогти члени команди або вболівальники.

Картки із завданнями:

– Name 5 hobbies
– Name 5 sports
– Name the months of the year
– Name 5 school subjects
– Name the days of the week
– Name 5 sorts of fruit
– Tell us about your friend
– Tell us about yourself
– Say or sing the ABC
– Tell us about your family
– Name the 4 countries of the United Kingdom
– Name 4 seasons
– Count from 10 to 20
– Count from 1 to 10
– Name 7 animals
– Tell us what are you good at
– Name 5 things in your classroom
– Name 7 colours

  – Let’s check up how you know countries.

Давайте перевіримо, як ви знаєте англомовні країни.

3. Команди відповідають по черзі. Вболівальники можуть допомагати.

1)  What countries are English-speaking?

Canada

The USA

Great Britain

Brasilia

Ukraine

China

Australia

Germany

Spain

France

Japan

New Zealand

2) Choose the flag of each country.

Учням пропонуються прапорці, їм слід визначити якій країні він належить.

3) What is the capital of the country?

В даному конкурсі беруть участь всі члени команд по черзі. Кожна правильна відповідь приносить 1 бал.

І.   Canada, The USA, Great Britain, Brasilia, Ukraine, China

ІІ. Australia, Germany, Spain, France, Japan, New Zealand

4) What cities are situated in Great Britain?

Boston

Liverpool

Chicago

Florida

Oxford

Manchester

London

New-York

Glasgow

Cardiff

5)   “Sights of Great Britain” Назвати, які з визначних місць знаходяться у Великобританії. 

Big Ben

Statue of Liberty

Disneyland

Madame Tussaud's wax museum

Tower

Royal Park

Westminster Abbey

Covent Garden

Hollywood

Stonehenge

Wembley Stadium

The National History Museum

The Royal Observatory

Buckingham Palace

The Houses of Parliament

White House

6) “Parts of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland” Назвати частини Великобританії.

- Our next competition is for captains.

4. Капітани отримують картки зі словами. В слова змішані літери. Їх завдання: скласти слова та перекласти їх українською. 

1)l i s h e n g (English)
n d f r i e (friend)
k b o o (book)

2) t a i n b r i (Britain)
a l a n i m (animal)
a c e f (face)

5. “In the World of the Words”

Поки капітани готуються, командам пропонуються букви. Необхідно назвати якомога більше слів, що починаються на ці букви. Перемагає той, хто називає останнє слово.

Наприклад: «А» - apple, apricot, actor, art, artist, action etc.

Завдання такого плану допоможе учням  активізувати та збагатити лексичний запас.

6. Crossword

 Командам пропонується розгадати кроссворд, в якому приховано ім’я королеви Великобританії. Перемагає та команда, яка виконає завдання швидко і правильно, а також називає ім’я королеви.   

1. Language is spoken in Great Britain.

2. The capital of Great Britain.

3. A short form of Great Britain.

 4. A black and white animal which is like a horse.        

 5. The smallest part of Great Britain.

6.  The physical part of a person.

7.   The symbol of England (flower).

8.  A wrong statement. 

9. A part of body which is thinking now. Часть тела, которая сейчас думает.

ENGLISH
LONDON
BRITAIN
ZEBRA
WALES
BODY
ROSE
MISTAKE
HEAD



Інтелектуально-пізнавальна гра з англійської мови у 4 класі

 

Гра-змагання на уроці англійської мови у 4 класі

Призначення. Знайомство з новим матеріалом на англійській мові, його відпрацювання і закріплення в ігровій формі, наприклад у вигляді командних ігор, робить процес навчання більш яскравим і емоційним. Цікаві вправи приваблюють дітей, і вони з задоволенням вивчають іноземну мову.

Інтелектуально-розважальна гра In the World of English для учнів 4 класу

Автор розробки: Климонова Ольга Борисівна, вчитель англійської мови МОУ Юрцовской середньої загальноосвітньої школи д. Юрцово Егорьевского району Московської області

Мета: узагальнення лексичного і граматичного матеріалу за вивченими темами.

Завдання:

Освітня: розширювати кругозір учнів.

Розвиваючі: розвивати пізнавальну активність і вміння застосовувати отримані знання в новій комунікативній ситуації; розвивати інтелектуальні здібності; формувати мотивацію до вивчення англійської мови.

Виховні: виховувати шанобливе ставлення до іншої культури; розвиток уміння працювати в команді.

Коментарі: Урок проводиться у вигляді змагання між двома командами учнів 4 класу.

Хід уроку

I. Організаційний момент. Представлення команд.

Good morning, dear friends. I'm glad to see you at our game. Two teams are going to compete now. So, let's start!

Хлопці, сьогодні у нас незвичайний урок, а урок-гра. Дві команди будуть виконувати завдання конкурсів. Та команда, яка набере більше очок, і буде переможцем. Бажаю удачі!

Meet the first team!

(За ігровий стіл сідають члени першої команди.)

Introduce your team, please.

(Капітан представляє свою команду.)

 

And now meet the second team!

(За ігровий стіл сідають члени другої команди.)

Introduce your team, please.

(Капітан представляє свою команду.)

 

And now I would like to introduce our jury. They will keep the score.

(Представлення членів журі.)

II. Проведення конкурсів.

Конкурс 1 «Розминка»

Our first game is "Warming-up". Each team should answer my question in turn.

Кожна команда по черзі відповідає на запитання.

1. How many letters are there in the English alphabet? (26 letters)

2. How many seasons are there in a year? (4 seasons)

3. How many days are there in a week? (7 days)

4. What day comes after Friday? (Субота)

5. Who is my mother's mother? (My grandmother)

6. Who is my mother's daughter? (My sister)

7. When do the English celebrate Christmas? (In December)

8. When do the Americans celebrate Thanksgiving Day? (In November)

9. What is Coca-Cola? (a drink)

10. What is a hot dog? (a sandwich)

All right, we can stop now. Dear jury, how many right answers have the teams given?

(Журі підводить підсумки першого конкурсу.)

Конкурс 2 «Розв'яжи приклади»

It's time to count now.

Я буду називати приклади для кожної команди по черзі. Ви повинні швидко назвати відповіді.

Приклади:

Ten plus eleven is ... (21)

Eight plus eight is ... (16)

Seven plus thirteen is ... (20)

Fourteen plus eight is ... (22)

Twenty minus twelve is ... (8)

Twenty-two minus ten is ... (12)

(Журі підводить підсумки другого конкурсу.)

Конкурс 3 «Ланцюжок»

Our third game is The Chain". It's time to remember as many words as you can.

Командам дається вихідне слово Teacher, яке є початком «ланцюжка» слів, де остання буква попереднього слова є першою буквою наступного.

I would like the jury to tell us the score of this game.

(Журі підводить підсумки третього конкурсу.)

Конкурс 4 «Скорочені імена»

Our fourth game is "Short Names".

У повсякденному спілкуванні ми ніколи не називаємо один одного повним ім'ям, частіше вживаємо скорочена. Ваше завдання - співвіднести повне ім'я зі скороченим.

1. Elizabeth

2. Thomas

3. William

4. Susan

5. Michael

6. Robert

7. Patricia

8. Anthony

9. Pamela

a. Mike

b. Bobby

c. Pat

d. Tony

e. Sue

f. Pam

g. Bill

h. Tom

i. Liz

Відповіді: 1i, 2h, 3g, 4e, 5a, 6b, 7c, 8d, 9f.

I would like the jury to tell us the score of this game.

(Журі підводить підсумки четвертого конкурсу.)

Конкурс 5 «Герої казок та мультфільмів»

Now we have the last game. Our teams should a guess riddle. I'll say some words about the famous characters of English and American books and cartoons. You should guess whom I mean.

Ви повинні назвати героя книги або мультфільму, якого я описала.

1. This character is a funny bear. He is fat but very nice. He likes and honey doesn't like bees. He enjoys to make up rhymes. He likes to visit his friends Rabbit and Piglet. (Winnie-the-Pooh)

2. This is a very kind girl. She is very beautiful, much more beautiful than her stepmother. That's why her stepmother sent her to the forest. But the girl found seven friends there. They were Seven dwarfs. They all lived very happily together. (Snow White)

3. This man is a character of English folk rhymes. He is very fat. He is always hungry. He can eat everything: bread and butter, cheese and meat, churches and people. He says that his stomach is never full. (Robin the Bobbin)

4. This funny mouse is a character of the American cartoon. This mouse was created by Walt Disney. The mouse is very clever, but he always has a lot of problems with a cat. He has to make many tricks to run away from this cat. (Jerry)

5. This is a boy. He has no parents. His parents were magicians and the angry man killed them. This boy is very and talented clever. He studies at the magic school. He can do a lot of magic tricks. He has got a lot of friends. They help him to fight against angry men. (Harry Potter)

6. She is a very kind and nice girl. She has got a father but she hasn't got a mother. Her stepmother and her stepsisters are angry and greedy. This girl has got a godmother, a fairy. The fairy gives her a beautiful dress and crystal shoes to go to the ball. But the girl loses one shoe. (Cinderella)

III. Підведення підсумків.

Dear jury, we are looking forward to our final score.

(Журі оголошує переможця останнього конкурсу і загальний рахунок гри).

The winner of the game is ...!

Both teams have tried to do the best to win. You are really very clever and talented! I hope you will improve your English knowledge. Thank you!

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Розробка дидактичних матеріалів

Виступ на проблемний семінар

St.Valentine's Party 2023