Матеріали до тижня англійської мови
Розважально-пізнавальна гра “I know English better.”
для учнів 3 класів
Мета та завдання:
- створити позитивну мотивацію до вивчення англійської
мови;
- повторити та закріпити вивчений матеріал;
- вчити дітей колективній діяльності, співпраці.
Такі конкурси можна проводити як в кінці чверті або в
кінці року, так і в кінці вивчення будь-якої теми. Молодші школярі із
надзвичайним задоволенням беруть участь у них.
„Подорож” проводиться з учнями 4 класів. Всі учні –
пасажири потягу, який рушає в подорож до англійської мови. Кожна група учнів
займає свій поїзд, який зупиняється на різних станціях. Діти самі обирають
розпізнавальні знаки для себе, але в кожній групі є машиніст “driver”, який проводить свою групу по станціях. Для того, щоб поїзди „не
потрапляли в аварійні ситуації” на своєму шляху, кожна група отримує маршрутний
лист “train table”, в якому вказано
маршрут кожного поїзда, назви станцій та порядок руху. В ньому також вказано
час зупинки, кількість отриманих балів.
Хід гри
Teacher: Dear friends, today you are passengers of
these trains. We are going to travel to English. The trains are leaving. Good
voyage! See you later!
Station 1: “Musical”
Відгадайте мелодію та заспівайте пісню англійською мовою. (використовуються пісні, які вивчалися раніше:
“What is your name?”, “I see green, I see yellow”, “I am a pupil”, “Hello, how
are you?”, “Head and shoulders”, etc.) На цій станції відповідальними є вчитель
музики та учнів старших класів, які пропонують музику без слів, а діти згадують
та виконують її англійською мовою. Якщо їм не вдалося вгадати пісню,
пропонується інша мелодія.
Station 2: “Phonetics”
Прочитайте слова в транскрипції.
Наприклад: [spu:n], [tri:], [plein], [faiv], [sta:],
[kwi:n], [fa:m], [bo:l], [blu:], [boks]
Station 3: “Reading”
Перевіряється техніка читання (кількість слів за одну
хвилину). Один з учнів, обраний командою, отримує лист зі словами або з
текстами. Учню дається одна хвилина на підготовку, потім він зачитує
запропонований матеріал. Підраховується кількість прочитаних слів за одну
хвилину і виставляється така ж кількість отриманих балів у маршрутний лист.
Наприклад: Ship, egg, bus, book, queen, star, horse,
name, sit, yes, mug, cook, feed, park, port, cake, stone, little, bench, jump,
good, sheep, farm, floor, plate, nose, big, bell,
sun, wood, lake, bone, fish, pen, tulip, pupil, that,
thеse, moon, bird, purse, king, morning, yellow, weak, beak, ball, day, boy,
out.
Якщо учень завершив читати слова, а вчитель його не
зупиняє, він починає читати запропонований матеріал з початку.
Station 4: “Poetical”
Розкажіть вірш англійською мовою.
Station 5: “Grammatical”
І. Поставте правильні форми дієслова to be (am/is/are) |
ІІ. Знайдіть і виправте помилку |
1. I …a pupil. |
1. Ann and Mike is pupils. |
Station 6: “Lexical”
Продовжити перелік слів за темами (усно):
1. dog … 2. red … 3. read …
Можна приготувати малюнки за темами та запропонувати
пограти у „Відгадай слово” або інші ігри на повторення лексики.
Station 7: “Riddles”
1.
I live in a hot country. |
2.
The teachers writes |
Station 8: “Dialogue”
Бесіди за темою „Знайомство, „В магазині”, „В
зоопарку”
Station 9: “Conversation”
Складіть розповідь за малюнком.
Наприклад: “I see a dog. Its name is Rex. Rex is big
and good. It is red. Its nose is black. The dog is under the desk. It’s a good
dog. This is its bone. Rex is happy. I like the dog.
Station 10: “Crossword”
Знайти 10 слів, що позначають кольори (можна
використати будь-який кросворд за темою).
k |
r |
e |
d |
a |
j |
l |
a |
y |
d |
b |
b |
r |
o |
e |
k |
s |
g |
r |
e |
y |
l |
r |
f |
g |
r |
e |
e |
n |
m |
l |
c |
a |
o |
k |
i |
g |
a |
t |
b |
v |
l |
p |
c |
w |
b |
l |
u |
e |
n |
n |
b |
o |
i |
k |
n |
i |
g |
z |
j |
n |
g |
y |
w |
n |
i |
f |
q |
c |
w |
h |
s |
t |
e |
o |
k |
p |
Тема заходу: Вікторина « Знавці англійської мови » (6 клас)
Мета: закріпити і перевірити знання учнів з тем «Моя сім` я», «Свята», «Шкільне життя»,
«Харчування», «Тварини».
Розвивати мову, пам’ять, мислення, логічне мислення, швидкість, діалогічне
мовлення, уяву, творчість.
Виховувати цікавість у вивченні англійської
мови, естетику мови й мовлення в англомовній атмосфері, дружні відносини
в колективі
Plan
І Організаційний момент
Т: Hello children!!! Hi, everyone!!! Are you OK? How are you today?
Today
pupils will compete in knowing English. We have got two teams. They must present themselves.
1 завдання
T:
The first task is to present your team, your emblems and your motto.
(представляють команду,
емблему, девіз)
2 завдання
T:
Your second task is guess the word according to the explanation.
(вгадати слово (предмет) за поясненням)
Morning—it
is time, when you get up
Ice-cream - it is cold and frozen, it can
melt, children like to eat it
Book—you
can read it
Summer - it is a favourite season of
all children, when they don’t need to go to school
New
Year—it is a holiday, means the beginning of
year
Computer
game—it is a game on computer
Subject—pupils
learn it at school
Teacher—this
person teaches pupils at school
Blackboard-
pupils write with a chalk on it at school
Winter-
it is a cold season
Summer
holidays - they last two month, it is a favourite period of all children
Traveling
- it is a visiting of different countries
Flower—it
is very beautiful, it can be of bright colours, it smells wonderfully
Yesterday—the
previous day
3 завдання
Name the odd word.
Для кожної команди звучить чотири слова, серед яких
він має назвати зайве.
Spring- winter-
January-summer
Red- blue- big- pink
April- May- Sunday- December
Juice-milk- tea-salad
Desk- chair- table- room
Father- sister- aunt- neck
Hand- head- dress- face
tennis- volleyball- basketball – swimming
bread- meat- water- sausages
potato- apple- carrot- tomato
strawberry- pine-apple- banana- apple
Monday- Saturday- Friday- July
Meat- cheese- sour cream- butter
Dog- cat- cow –tiger
4 завдання
Each team has to remember as many words as they
can.
Кожній команді на розносі кладуть на стіл 5
предметів. Наприклад:
1)лінійка
2)книга
пенал
квітка
олівець
гумка
іграшка
– слоник
ручка
зошит
іграшка – заєць
Протягом 10 сек. команда ознайомлюється з предметами.
Через
10 сек. ведучий забирає розноси з предметами, і кожна з команд повинна по
пам’яті назвати всі свої предмети.
Команда, що назвала всі предмети без помилок одержує 1 бал.
Якщо
обидві команди не помилилися, то обидві команди одержують по 1 балу.
5 завдання
Your
next task is to complete the words from the letters.
But
you will do it without your captains. They will have another task. They have to
translate the words.
Учні з літер збирають слова, а
капітани команди перекладають слова за 1 хвилину
Школа англійська говорити
парта свято канікули
Шоколад готувати запах
пиріг кухня смачний
будинок зелений чай море
книга переклад люди
родичі сім’я цукерки
овочі друг однокласник
вечеря обід напої
правильна їжа вода кімната
мити посуд прати пилососити домашній улюбленець клітка
допомога кролик гра
запитання дитина дружна сім я
Активний талановитий столиця
країна велике місто містечко
традиції обличчя хобі
вік щасливий здоровий
біг спорт стрибки читання
яблуко помідор програма
оповідання музика початок
кінець малюнок книжка
парасолька дощ історія
день народження подарунок відповідь святкування світ
населення територія правила
вихідний цікавість прикрашати
ліс наклейки колекція
6 завдання “Crossword”
Find 8 colours in the crossword
Знайти 8
слів, що позначають кольори
k |
r |
e |
d |
a |
j |
l |
a |
y |
d |
b |
b |
r |
o |
e |
k |
s |
g |
r |
e |
y |
l |
r |
f |
g |
r |
e |
e |
n |
m |
l |
c |
a |
o |
k |
i |
g |
a |
t |
b |
v |
l |
p |
c |
w |
b |
l |
u |
e |
n |
n |
b |
o |
i |
k |
n |
i |
g |
z |
j |
n |
g |
y |
w |
n |
i |
f |
q |
c |
w |
h |
s |
t |
e |
o |
k |
p |
Round. Relaxation Show that you are:
Flying. Running. Playing
basketball. Thinking. Having lunch. Getting up. Singing. Jumping.
Sleeping. Playing the guitar.
Playing the piano. Washing.
Cleaning your teeth. Playing snowballs.
Listening to the teacher. Smiling.
7 завдання
Read the words from every
line. Take the first letter from the first word, the second – from the second,
the third – from the third, the fourth – from the fourth. Read the word. Garden, bird, fire, ball –
(girl)
Letter, dad, camel, soup – (lamp)
Dog, bed, listen, bank –
(desk)
Tall, dog, down, tennis –
(town)
Nine, cock, lesson, cake –
(nose)
8 завдання
You have to find and write the verbs. Знайти дієслова і виписати.
RUN SUN DAY
WASH SING SONG
SIT CAT RAT GO WRITE
DOG POST EAT
DO PIG READ
BOY PLAY
Відповідь: wash, run, sing,
write, eat, go, sit, do, read, play.
9 завдання
Each team has to
write the correct word. Кожна команда
повинна вибрати і написати правильне слово.
10 завдання
Each
team choose animals in chain and name them.
(Elephant,
tiger, lion, dog, cat, goose, kangaroo, horse, pig, ship)
If
you have time you can use the riddles.
Riddles (загадки)
What does a cat have that no other animal has?
- Kittens.
What has two heads, four eyes, six legs, and a tail?
- A cowboy riding his horse.
What always sleeps with its shoes on?
- A Horse.
What is as big as an elephant, but weighs nothing at all?
- The shadow of an elephant.
What is found over your head but under your hat?
(Your Hair)
Look at my face and you see somebody
Look at my back and you see nobody.
(A mirror)
We have legs but cannot walk.
(Tables/Chairs)
What belongs to you, but is used more by your friends than by
you?–Your name.
This is a word which rhymes with cat,
It goes on your head because it's a HAT.
I'm useful for journeys when you're going far,
I need lots of petrol because I'm a CAR.
You'll find us near ponds or sitting on logs,
We jump and we croak because we are FROGS.
This is a word which rhymes with up.
You can drink out of me bcause I'm a CUP.
This is a word which rhymes with bake,
I'm nice to eat because I'm a CAKE.
This is a word which rhymes with spoon,
I shine at night because I'm the MOON.
A neverending circle, a bright shiny thing,
It's on my fourth finger because it's a RING.
Summary
Summarizing
the tasks and points. That team which will have more points is the winner.
Підводимо підсумки вікторини, нагороджуємо переможців!
Виховний захід для учнів 6 класy
”The Club of Cheerful and Quick-witted
Fellows”
Мета та
завдання:
-
узагальнити та закріпити вивчений матеріал;
-
розвивати пам’ять та увагу учнів;
-
розширювати світогляд школярів;
-
зацікавлювати учнів до вивчення англійської мови;
-
виховувати почуття відповідальності, взаємоповаги та
співпраці.
Хід конкурсної програми
Ведучий: Hello, boys and girls! We gathered here to find the
most cheerful and quick–witted team. Look, we have two teams: “Girls” and
“Friendly”. Now let me introduce our jury.
Привіт всім!
Ми зібралися, щоб визначити найвеселішу та найкмітливішу команду. Перед вами
дві команди: “Girls” и
“Friendly”. А зараз дозвольте представити наше журі( Представлення членів журі)
- Our first competition is
greeting. Наш перший конкурс „Привітання”.
1. Команди
розказують про себе за наступним планом:
1) Name
2) Age, appearance
3) Favorite subjects
4) Hobby
5) Favorite sport
6) Favorite animals
7) Favorite meal
Ведучий:
I love learning
English,
I can read,
I can write,
I can speak English, too,
I love learning English,
And what about you?
Наш наступний конкурс – розминка.
2. Кожен учасник команди вибирає
картку із завданням та виконує його. Йому можуть допомогти члени команди або
вболівальники.
Картки із завданнями:
– Name 5 hobbies
– Name 5 sports
– Name the months of the year
– Name 5 school subjects
– Name the days of the week
– Name 5 sorts of fruit
– Tell us about your friend
– Tell us about yourself
– Say or sing the ABC
– Tell us about your family
– Name the 4 countries of the United Kingdom
– Name 4 seasons
– Count from 10 to 20
– Count from 1 to 10
– Name 7 animals
– Tell us what are you good at
– Name 5 things in your classroom
– Name 7 colours
– Let’s check
up how you know countries.
Давайте
перевіримо, як ви знаєте англомовні країни.
3. Команди
відповідають по черзі. Вболівальники можуть допомагати.
1) What countries are English-speaking?
Canada |
The USA |
Great Britain |
Brasilia |
Ukraine |
China |
Australia |
Germany |
Spain |
France |
Japan |
New Zealand |
2) Choose the flag of each
country.
Учням
пропонуються прапорці, їм слід визначити якій країні він належить.
3) What is the
capital of the country?
В даному
конкурсі беруть участь всі члени команд по черзі. Кожна правильна відповідь
приносить 1 бал.
І. Canada, The USA, Great Britain, Brasilia, Ukraine, China
ІІ. Australia, Germany, Spain, France, Japan, New Zealand
4) What cities are situated in
Great Britain?
Boston |
Liverpool |
Chicago |
Florida |
Oxford |
Manchester |
London |
New-York |
Glasgow |
Cardiff |
5)
“Sights of Great Britain” Назвати, які з визначних місць
знаходяться у Великобританії.
Big Ben |
Statue of
Liberty |
Disneyland |
Madame Tussaud's wax museum |
Tower |
Royal Park |
Westminster
Abbey |
Covent Garden |
Hollywood |
Stonehenge |
Wembley Stadium |
The National
History Museum |
The Royal
Observatory |
Buckingham
Palace |
The Houses of
Parliament |
White House |
6) “Parts of the United Kingdom of Great
Britain and Northern Ireland” Назвати частини Великобританії.
- Our next competition is for
captains.
4. Капітани
отримують картки зі словами. В слова змішані літери. Їх завдання: скласти слова
та перекласти їх українською.
1)l i s h e n g (English)
n d f r i e (friend)
k b o o (book)
2) t a i n b r i (Britain)
a l a n i m (animal)
a c e f (face)
5. “In the World of the Words”
Поки капітани
готуються, командам пропонуються букви. Необхідно назвати якомога більше слів,
що починаються на ці букви. Перемагає той, хто називає останнє слово.
Наприклад:
«А» - apple, apricot, actor, art, artist, action etc.
Завдання
такого плану допоможе учням активізувати
та збагатити лексичний запас.
6. “Crossword”
Командам пропонується розгадати кроссворд, в якому приховано ім’я
королеви Великобританії. Перемагає та команда, яка виконає завдання швидко і
правильно, а також називає ім’я королеви.
1. Language is spoken in Great
Britain.
2. The capital of
Great Britain.
5. The smallest part of Great Britain.
6. The physical part of a person.
7. The symbol of England (flower).
8. A wrong statement.
ENGLISH
LONDON
BRITAIN
ZEBRA
WALES
BODY
ROSE
MISTAKE
HEAD
Інтелектуально-пізнавальна
гра з англійської мови у 4 класі
Гра-змагання на уроці
англійської мови у 4 класі
Призначення. Знайомство з новим матеріалом на англійській мові,
його відпрацювання і закріплення в ігровій формі, наприклад у вигляді командних
ігор, робить процес навчання більш яскравим і емоційним. Цікаві вправи
приваблюють дітей, і вони з задоволенням вивчають іноземну мову.
Інтелектуально-розважальна
гра In the World of English для учнів 4 класу
Автор розробки: Климонова Ольга
Борисівна, вчитель англійської мови МОУ Юрцовской середньої загальноосвітньої
школи д. Юрцово Егорьевского району Московської області
Мета: узагальнення лексичного і граматичного матеріалу за вивченими темами.
Завдання:
Освітня: розширювати кругозір учнів.
Розвиваючі: розвивати пізнавальну активність і вміння
застосовувати отримані знання в новій комунікативній ситуації; розвивати
інтелектуальні здібності; формувати мотивацію до вивчення англійської мови.
Виховні: виховувати шанобливе ставлення до іншої культури; розвиток уміння
працювати в команді.
Коментарі: Урок проводиться у вигляді змагання між двома
командами учнів 4 класу.
Хід уроку
I. Організаційний
момент. Представлення команд.
Good morning, dear
friends. I'm glad to see you at our game. Two teams are going to compete now. So, let's start!
Хлопці, сьогодні у нас незвичайний урок, а
урок-гра. Дві команди будуть виконувати завдання конкурсів. Та команда, яка
набере більше очок, і буде переможцем. Бажаю удачі!
Meet the first team!
(За ігровий стіл сідають члени першої команди.)
Introduce your
team, please.
(Капітан представляє свою команду.)
And now meet the
second team!
(За ігровий стіл сідають члени другої
команди.)
Introduce your
team, please.
(Капітан представляє свою команду.)
And now I would
like to introduce our jury. They will keep the score.
(Представлення членів журі.)
II. Проведення
конкурсів.
Конкурс 1 «Розминка»
Our first game is
"Warming-up". Each team should answer my question in turn.
Кожна команда по черзі відповідає на
запитання.
1. How many
letters are there in the English alphabet? (26 letters)
2. How many
seasons are there in a year? (4 seasons)
3. How many days
are there in a week? (7 days)
4. What day comes
after Friday? (Субота)
5. Who is my
mother's mother? (My grandmother)
6. Who is my
mother's daughter? (My sister)
7. When do the
English celebrate Christmas? (In December)
8. When do the
Americans celebrate Thanksgiving Day? (In November)
9. What is
Coca-Cola? (a drink)
10. What is a hot
dog? (a sandwich)
All right, we can
stop now. Dear jury, how many right answers have the teams given?
(Журі підводить підсумки першого
конкурсу.)
Конкурс 2 «Розв'яжи приклади»
It's time to count
now.
Я буду називати приклади для кожної
команди по черзі. Ви повинні швидко назвати відповіді.
Приклади:
Ten plus eleven is
... (21)
Eight plus eight
is ... (16)
Seven plus
thirteen is ... (20)
Fourteen plus
eight is ... (22)
Twenty minus
twelve is ... (8)
Twenty-two minus
ten is ... (12)
(Журі підводить підсумки другого
конкурсу.)
Конкурс 3 «Ланцюжок»
Our third game is
The Chain". It's time to remember as many words as you can.
Командам дається вихідне слово Teacher,
яке є початком «ланцюжка» слів, де остання буква попереднього слова є першою
буквою наступного.
I would like the
jury to tell us the score of this game.
(Журі підводить підсумки третього
конкурсу.)
Конкурс 4 «Скорочені імена»
Our fourth game is
"Short Names".
У повсякденному спілкуванні ми ніколи не
називаємо один одного повним ім'ям, частіше вживаємо скорочена. Ваше завдання -
співвіднести повне ім'я зі скороченим.
1. Elizabeth 2. Thomas 3. William 4. Susan 5. Michael 6. Robert 7. Patricia 8. Anthony 9. Pamela |
a. Mike b. Bobby c. Pat d. Tony e. Sue f. Pam g. Bill h. Tom i. Liz |
Відповіді: 1i, 2h, 3g, 4e, 5a, 6b, 7c, 8d, 9f.
I would like the
jury to tell us the score of this game.
(Журі підводить підсумки четвертого
конкурсу.)
Конкурс 5 «Герої казок та мультфільмів»
Now we have the
last game. Our teams should a guess riddle. I'll say some words about the
famous characters of English and American books and cartoons. You should guess
whom I mean.
Ви повинні назвати героя книги або мультфільму, якого я описала.
1. This character
is a funny bear. He is fat but very nice. He likes and honey doesn't like bees.
He enjoys to make up rhymes. He likes to visit his friends Rabbit and Piglet. (Winnie-the-Pooh)
2. This is a very
kind girl. She is very beautiful, much more beautiful than her stepmother.
That's why her stepmother sent her to the forest. But the girl found seven
friends there. They were Seven dwarfs. They all lived very happily together. (Snow White)
3. This man is a
character of English folk rhymes. He is very fat. He is always hungry. He can
eat everything: bread and butter, cheese and meat, churches and people. He says
that his stomach is never full. (Robin the Bobbin)
4. This funny
mouse is a character of the American cartoon. This mouse was created by Walt
Disney. The mouse is very clever, but he always has a lot of problems with a
cat. He has to make many tricks to run away from this cat. (Jerry)
5. This is a boy.
He has no parents. His parents were magicians and the angry man killed them.
This boy is very and talented clever. He studies at the magic school. He can do
a lot of magic tricks. He has got a lot of friends. They help him to fight
against angry men. (Harry Potter)
6. She is a very
kind and nice girl. She has got a father but she hasn't got a mother. Her
stepmother and her stepsisters are angry and greedy. This girl has got a
godmother, a fairy. The fairy gives her a beautiful dress and crystal shoes to
go to the ball. But the girl loses one shoe. (Cinderella)
III. Підведення підсумків.
Dear jury, we are
looking forward to our final score.
(Журі оголошує переможця останнього
конкурсу і загальний рахунок гри).
The winner of the
game is ...!
Both teams have
tried to do the best to win. You are really very clever and talented! I hope
you will improve your English knowledge. Thank you!
Коментарі
Дописати коментар